teisipäev, jaanuar 30, 2007

serre chevaliere' - l6hnadest

sul on hõõgveini ja naeratuse lõhn,
sul on alpide, armastuse ja igatsuse lõhn,
sul on mälestuste ja luuletuste lõhn,
sul on sinu ja minu ja lootuste lõhn.


---

on lõhnu, mis meenutavad sind,
su üliõrnu suudlusi ja
silmavaadet, mida nautis hing,
kui minu võtsid vaadata (sa).

/

ühesõnaga... täna olin Serre Chevaliere'i külade kompleksis... täpsemalt siis Villeneuve külas. Ja hommikul rentisin suusad Euroopa kõrgeimast linnast Briancon'ist (seal c'l peaks olema mingi alumine konks kah). Ühesõnaga peale päris mitut tundi... võin ma öelda, et Alpid ja avanevad vaated on ülivõimsad... päiksepaiste ja sinine taevas annab täiesti hingematva segu koos vaadetega ning... ainuke tõrvatilk on siis see... et ma imen mäel nagu tolmuimeja... st. see asi võtab mul veel vähemalt päeva, et ma saaksin ka suuremate nõlvade peale minna ja randmed on kah tõsiselt valusad juba kukkumisest. Kuid progress on olemas, nii et seegi pole eriline tõrv vaid pigem iseloomu kasvatav mesi meie magusas kompotis :) ahah... paar tõlget kah nendele luuletustele, sest lugesin Tomi vanematele esimese neist ette.

you have a smell of mulled wine
and smiling
you have a smell of alpine love,
and longing
you have a smell of memories
and poems
you have a smell of...
me
and hoping


---

there are aroma, which remind me of you
your most tender kisses
your gazes revelling my soul
while you took a look
at me...

/

Kommentaare ei ole: