neljapäev, jaanuar 25, 2007

kurat, ma olen tubli mees

kurat, ma olen tubli mees
kord kahe nädala tagant.
raban tööd, kõik ära teen
ning ülejäänud aja magan.

nagu ebastabiilne alkohoolik
nagu melanhoolne labiilik
nagu... mul täiesti suva!
sest täna olin sitaks tubli mees :)

/ jära kontorirott ja rõõmusta, võib endale küll iga kolmas tööline vist öelda. /

4 kommentaari:

helena ütles ...

avastasin väikse kommentaari mõne pildi kohta...
tore, et meeldisid.. aga just need tolle päeva kolm pilti polnud minu tehtud..
rikkusin hea ettekujutuse endast ära jah :) no näed, läks nii :)
pidin ütlema, et sul vale arusaam ei jääks, et need väga head minu omad on..

ööd!

ja sind ei olnud zavoodis. põhjendus?

arstionu ütles ...

eelmine kord oleks seal napilt molli saanud - ei... tegelikult mitte seepärast, vaid kodus oli tegemist ja tervis tahab käest minna. ja... piltide osas - pole oluline.

arstionu ütles ...

st pole oluline kes need tegi, vaid see et nad seal ka rippusid.

helena ütles ...

olgu, siis on piltidega korras. vähemalt seegi hea.
kahju, et sind polnud, üldse oli seal veits imelik rahvas eile.
ja minu tervis - ära parem küsi.
juba ammu hakkas käest minema. peaks nohurohtu ja kurgu-värki ostma minema.

ära sina siiski haigeks jää!

ja kirjuta see kiri, mida kirjutada tahtsid.