kolmapäev, jaanuar 10, 2007

tulnukas - mõju blogi loetavusele

Avastasin, et näeh, 25% - ehk siis ca. 20-30 keskmisest 80 - 120 erinevast inimesest, kes loeb päevas mu blogi, jõuab siia läbi google'i, otsides infot just Rasmus Merivoo filmi Tulnukas kohta. Kirjutasin Tulnukast mõni aeg tagasi, lisades ka kõikvõimalikke linke ning hoides linke ka töös (kui miski ära kadus ja/või juurde tekkis)... Igatahes tundub mulle, et Tulnukale on oma fändom tekkimas, sest sellist infonälga pole ma varem küll täheldanud.
--

ja... mul on ju riimibloog, ehk tükati ka fotoblooog... kuid... tulnuka fändom mõjutab isegi minu lugejaskonda... mida see kaootiline tuulispask veel mõjutama hakkab?

/ tegelikult huvitab mind isiklikult märksa rohkem, kes on see neid, kes jäi eelmises foto sildiga kandes ilmutatud kaadrisse. /

Kommentaare ei ole: