esmaspäev, mai 05, 2008

saan korrapäraselt
ja kasvatan kõhtu
ja ükski valu
ei kratsi mu perset

on vaimne lõtvus
mu tänane mina
mu tegelikkus
mu iga viimane päev

see polnud eile nii
polnud üleeilegi
kuid küsimus on
kas on ka homme...

saan korrapäraselt
kasvatan kõhtu
ja ükski valu
ei kratsi mu perset


/ tegelikult sai see tekst alguse sellest, et üleeile õhtul kirjutasin juba alasti, kuid enne voodisse heitmist ühe hingetõmbega suvalisele paberijupile:

vaimne ja füüsiline lõtvus
on mu teine mina
mu tegelikkus
mu tänane päev

see polnud eile nii
kuid küsimus on
kas on homme?

/

/ mihkel ütleb et see on sõnnide värk... ise mõtlesin, et lähen homme trenni... lähen ma jee /

1 kommentaar:

arstionu ütles ...

enne viimast versiooni oli üks poolik, kus on lubatud variatsioonid, kaasaarvatud see et viimast salmi üldse pole:

saan korrapäraselt
ja kasvatan kõhtu
ja ükski valu
ei kratsi mu perset

on vaimne lõtvus
täna mu teine mina / mu tänane mina
mu tegelikkus
mu iga viimane päev

see polnud eile nii
polnud üleeilegi
kuid küsimus on
kas on ka homme / kas olen ka homme

saan korrapäraselt
(ja) kasvatan kõhtu
ja ükski valu
ei kratsi mu perset