kolmapäev, mai 28, 2008

ma olen nii kiimas!
kui vaid käed ja jalad
saaks sust eemale hoida,
ma hoiaks, kui polekski kiimas.

kallis, kõik on OK!!!
kõik su meik ja riided
ja ka küüned on korras
ja usu - ei märkagi neid!

sest oled mul ilus!
su tagumik, sääred,
mu tuikav eesnääre,
ihab kõike, mis liha on sinus!

/ et siis aitab kah neist kiima ja keppitükkidest siin mõneks ajaks, või mis. /

/ et mida muidu inimesed minust arvama hakkavad... /

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mul on küll pohui, mida inimesed sinust arvavad : D
haha..

tegelt mõttega, et minu arvamust see ei kõiguta. ja seks on igati loomulik ja tervislik teema. : D

arstionu ütles ...

jah, glamüüdia :D

ei on küll, lihtsalt naljakas et nii mitu teksti mingi perioodi jooksul ühte auku kukuvad

tank ütles ...

mis meelel
see keelel
ja huulel
ja luulel

arstionu ütles ...

jajah, tegelt pühendasin selle oma naisele :)

eile oli räme juuksedraama :P