kolmapäev, mai 30, 2007

te eestlased olete ju kõik natsionalistid

käisin eelmisel nädalavahetusel riias ja siauliais - üks neist sõbralikus läti ja teine leedu sama sõbralikus vabariigis. meeldiv reis oli üldiselt - meeskoori kontserdid jätsid hea mulje, peod olid vägevad, läti ja leedu inimesed toredad ning riia vanalinn väga muljetavaldav. tallinn - ärgu köhigu, riias on ilusam ja märksa suurem see ajalooline osa.


igatahes, mingis 'prantsuse baari' nimelises kohas seal riia vanalinnas nii reede öösel kella ühe paiku sattusin baarileti ääres kõrvuti istuma ja jooma ühe (väga head inglise keelt kõneleva) (vene) härrasmehega kes kuuldes, et ma eestist olen, küsis hoobilt:

- aga miks te venelasi solvate?
- kuule, ärme hakkame nüüd selle teemaga!

... nojah mis seal salata, end tagasi ei suutnud ma hoida nii et veidi rääkisime ajaloo ja küüditamise teemal ikkagi... ning siis mõne aja pärast järgmisena:

- aga te eestlased olete ju kõik natsid, eksju-onju?
- ...


... mnjah, lõpuks jõime ikka koos viina ja kellelgi verd ei lastud... et selline õpetlik lugu siis eesti ja eestlase välisilmest riia linna kõrtsude näitel.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Jama puha- tulin just eile Riiast ja ma ei saanud üldse pihta, et nõuka-ajast midagi eriti muutunud oleks. Mingi prügi ja laga- lisaks veel räämas majad ja mahajäetud tondilossid. Täielik bardakk ma ütlen...
a.

arstionu ütles ...

loll jutt suhu tagasi, igas linnas leiab bardakke, kõnni veidi koplis ringi või kalamaja tagumistes nurkades... viru tänaval võib ju tore olla küll. riias on seda üldist 'kesk-kesklinna' aga rohkem.