neljapäev, mai 03, 2007

1000. postitus - blogijuubel, ehk siis tuhat blogiriimi täitub... nüüd!

näed siis... mingi blogijuubel, 1000 postitust, kas nii palju ka blogiriime? suht sinnakanti vist...

ma mõtlesin, et kirjutaks midagi erilisemat... aga ei tea, kas tegeliklut vajagi on, kirjutan seda, mis siis täna tuli, kas plaanitult või kogemata.

---



mu armas
nii alustan ma tihti
oma lauseid ja jutte
kui sinuga viibin

mu armas
nõnda mõtlen nii tihti
mõtlen enda su juurde
kui eemal sust viibin

ning mu armas su juurde
ka siis kui ei viibi su kõrval
või siiski kui viibin su kõrval
ma tahan sest oled mul armas
ning nii ma ka ütlen ja mõtlen


/ tegelikult tahtsin hoopis kirjutada kuumavatest kõrvadest kui südamejahutusribidest, aga sellest ei tulnud midagi välja /

---

- tead, mul sai 999. postitust blogis täis...

- nüüd tean :) palju õnne!

- samas ei teagi, kas on põhjust soovida,
kas on tegemist ka asjaga,
mis piisavalt oluline... et õnne.

rikkamaks pole ju saanud
tervis pole paremaks läinud ja
kauem ma seepärast ei ela.

mingit rahuldust küll pakub
kuid kas olulisemat kui see
et sai kuhugile arhiveeritud... midagi?

või et vahel
on küll huvitav jälgida
mis trendiga külastatavus muutub
kui kepiteema või päevauudislik sündmus
näiteks pealkirja kukub

vot ei teagi
aga 1000 kukub kohe

/ see on jah, huvitav, miks ma üldse blogi pean. kindlasti on soov oma sõpradele midagi pakkuda, ilma et peaks hunnikut meile ringi saatma. kindlasti on hea kui kusagil on on-line'is arhiiv, mis ühtlasi ka korralikult back'itud... kuid teisipidi on kindlasti meeldiv nagu igale loomevajadusega inimesele oma sisemusega sisuliselt liputada (krt kes seda võrdlust varem nii tabavalt kasutas) ja seda teiste ees ... otse peldikuseinale nimega internett ning saada tagasisidet, olgu hävitavat või egoupitavat kasvõi mingi külastatavuse statistika järgi... kuigi tegelt on suva. pean sest pean ja kuna pikalt on peetud, pooleli ei jäta. /

---

cazzo means dick
palle means balls
tette means tits
and you like them all!

to fondle
to lick
to tingle
to stick
into wholes of yours
you sure want them all!


/ siin on kerge inside joke praegu, otse kontorirottide ridadest ja nüüd igatahes maailma ... jooma :) /

/ sest fotod on paremad kui riimid :D /

3 kommentaari:

Reks ütles ...

Palju õnne 1000. postituse puhul, mu armas!

Elsa ütles ...

Cngrts :)

Kerly ütles ...

Mu armas, aitäh esimese luuletuse eest. Kasutan seda viie kuu pärast.