pühapäev, oktoober 01, 2006

"veevulin pimedas - nii ruttab aeg"

pühapäev on läbi, mis siis et 20 min on veel jäänud, kuupäev vahetub ja siis on formaalselt kõik jälle korras, nädala algus, esmaspäev, töö.

minu jaoks aga, on pühapäev läbi, ja selle läbisaamisega ei muutu midagi, formaalsed tõed ei paranada aega ja muuda mu kudet. tekkiv uus hoog inimeste ärkamises, närvide pinguldumises ja tipptunni ärevuses ei muuda fakti, et tipptund tähendab liikluses seisakut... toppamist nii mõnelgi ristmikul... ja mina ei tea, kuhu poole ma pööran, või miks.

ja ma vist ei tahagi teada, sest olen lihtsalt ja mõtlen parem sellele, et tänane, sügisene torm, meenutas kevadet. see pesi tartult suve tolmu maha. miks? sest ka kevadel pesi äike tolmu, õietolmu, vabastades nii mõnegi allergilise nina värskele õhule, kuid see torm oli siiski erinev, sest siis tuli tolm ja vihm ja jälle päike ning kevad läks edasi, praegu sai ilm puhtaks, aga suvi läbi.

/ tahtsin ühe riimi kirjutada... aga tuli välja see... /

/
see sügisene äiksetorm
meenutab kevadet
sest pestud suve tolm
ütleb, et lõpetet on ...

mitte et see midagi muudaks /

/ palkiri on külma mai tsitaat, soovitan kuulata /

Kommentaare ei ole: