teisipäev, oktoober 03, 2006

mõtlemisest rääkimata

täna ropendaks küll
nädala jagu ropendaks ette
sest see hoiab tasakaalu
PUNKT

saast mu sees
vajab saasta mu ümber,
saasta mu suus
MIKS!?

sest prozac ei neela
sporti ei tee
ja proste ei pane
SEST

kuidagi tuleb
end elada välja
et tiksumas käia
et...

/ nii see läks kah riimist ja rütmist välja ja mingu, mingu õige ... (the destination is given in the personal message of my msn account) /

/ tegelikult saabki tekst läbi selle PUNKT'i juures, ülejäänu on selgitus /

--

/ nüüüd tunni jagu hiljem, vaadanud rwanda dokumentaali, ei mõista ma üldse, miks peaks vinguma, miks peaks keegi eestis vinguma, või vigisema või isegi ropendama /

4 kommentaari:

Laura ütles ...

...sest Eesti pole Aafrika ja idealistlik-pederalistlikule ühiskonnale ei loe, kas teistel läheb sitasti.

Ps! Tere, mulle meeldib Su stiil :)

arstionu ütles ...

Tere, tore et meelitad.

Laura ütles ...

Tore on meelitada.

Kas muidu neid kroonuaia tänaval tehtud pilte võin ka kuskil kohata? :)

arstionu ütles ...

Need pildid, on kusagil kõvaketta peal... orkutist leiad mu maili/msn'i aadressi - võibolla on võimalik need sinuni toimetada, või siis vähemalt mõned neist. Praegu aga olen haige nagu koer.