reede, juuli 21, 2006

blaah

segi
on mõtted
vaht või need kapsad
kas laksad,
ei ütle
tead küll

---
tra

mina ei saa aru,
mis see äng mul hinges teeb,
ei saa aru noh

käi kasele rsk

14 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ükslõik millal või ükskõi kus, aga poiss - sa ju põled armastusest... /varjuteater/

arstionu ütles ...

mu armas varjuteater... ma teen seda alati, kui mitte armastusest, siis igatsusest, kui mitte igatsusest, siis üksildusest, kui mitte üksildusest siis armastusest... ja mõttetult tsüklis. i++

Kerly ütles ...

Jah, just mõttetult tsüklis. Get a life, mees! Kaua ma Sulle seda juba rääkinud olen?

arstionu ütles ...

vaatasin su pilte just... sa oled usin olnud viimasel ajal ja jälle on mingi muutus toimunud su piltidel - aplaus :)

Anonüümne ütles ...

Get a life.?
But it's real life.

LD

arstionu ütles ...

näedsa siis :) kerly, sa said laksu :P

Anonüümne ütles ...

ja see "laks" annab talle pôhjust nina viltu tômmata vôi manipuleerimist harrastada. "Môttetu" nagu tal tavaks on öelda.

LD

arstionu ütles ...

ei vaevalt... ja kui annabki, mis siis... mind ta manipuleerida ei saa, sest tean.

ja minu kohta ta veel tegelikult mõttetu pole öelnud :P

Anonüümne ütles ...

(manipuleeritav ei saa aru kui manipuleeritakse).

"môttetu" ei käinudki tegelaskarakterite kohta.

Tema arvates kôik meesterahvad ta jaoks môttetud tegelt ja neist tema südamesse ei leia ega ole leidnud keegi teed neist. Kui isegi tundus, siis môtle uuesti. fakt.

Ta on vôlts...

LD

arstionu ütles ...

(liiga absoluutne tõde... sest saab aru, küsimus on, kas manipuleeritav tahab seda tõdeda või mõistes, tahab lasta end manipuleerida)

võlts - sõltub kellega, nagu ma ütlesin juba - mina tean.

mõttetud - süda ja sisu ei käi tihtipeale käsikäes, seega ei ole mõttetud... nii, et mõtle uuesti, sest lahmid kallike.

Anonüümne ütles ...

senini on ajalugu mitu korda kordunud
mitme isiku puhul 1 ja sama rada
selles osas keda on samuti kallikeseks nimetatud ja kes teab milleks veel.

Mida ta eitab, mida ei taha mäletada.


LD

Anonüümne ütles ...

hea tahtmine ikka kell 5 hommikuni üleval olla... :S :S

arstionu ütles ...

klubist tulin,
vihmasadu

Anonüümne ütles ...

klubist tulin,
vihmasadu,
koju jôudsin,
algas raju... :)

LD