neljapäev, mai 25, 2006

sabasuled

seal on midagi,
mida sa peaksid teadma
ning lisakski,
ehk midagi, mida tundma.

vat, mu sõber,
asi on lihtsalt nii,
et kui nõder
su mõistus ja sooviks on piin,
siis proovi,
tee häda mu kalleile
ning soovid,
et sündind poleks sa ilmale.

masõnaotsesesmõttes
võtansuosadeksraisk
igastkuradilõpmest
sullesaabvaludeaist
igasukeahkuradiraku
malitsunjarebinjapoolitan
hingesöönhoolegapõrgu
roostenüridahoobiga

/ midagi agresiivselt kaitsvat ühesõnaga... kuna blogipostid vajavad ikka pealkirja ning ma ise ei taha/oska/viitsi neid mõelda, siis võiks keegi jälle (olen tähele pannud et mõni inimene loeb isegi seda soga siin) pealkirja soovitada - kes ees see ees... olgu siis kommentaarina või mulle isiklikult /

/ pealkiri sillelt ning põhjendus

"Sille says:
kukkede teema
priit says:
???
Sille says:
vaat akui nad kaklevad
Sille says:
siis nad tapavad juba 50% pilguga teineteist ära"

:)/

1 kommentaar:

Kerly ütles ...

Mulle see jälle väga meeldis. Eriti see deemonlikkus Sinu viimases salmis. Kujutasin ette Su vägivalda.
Ning üldiselt on kes ees see eee naine :) nagu üks neiu mulle kunagi õpetas.