kolmapäev, mai 10, 2006

kleepuv tõnismägi

mnjah, liimi pargis kajakad on narkareile tüli...
ning tõnismäele lajatab veel paranoikust Jüri...
kas tõesti ei saa rahu siin, ei vanamehed nügiks,
kas aitab kui ma ljoha viingi kalmistule prügiks?

vaevalt, arvan ma...

/ mu vanaisa teenis punaarmees ja vanaisa vend wermacht'is, mõlemad olid head mehed ja tulid eluga tagasi... tra, püüdke olla noh... see sõda on ammu läbi ja eestlased jäid lihtsalt haamri ja alasi vahele, mingi süljepritsimine ja mõttetu vaen ei vii meid kuhugi... rumalad /

/ märkusena... selle pealkirja alla annaks riimida ka midagi mis... seonduks liimiga ja punasõduri verega ning üldse vägivalla ja huvitavate vandenõuteooriatega, no näiteks ... aga ei tahagi /

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

soeta endale indrek ryytle uus raamat "inglid rokijaamas". selles tekstis hakkas power juba väga tulema, aga ära nii mõtestatud proovi olla. pigem.

arstionu ütles ...

hea öelda... selleks et rüütle ligi saada, peaks liiv/liim ise olema. pealegi... hoian riimist kinni ja mõttest, sest mulle meeldib nii... kuigi eks ma vahel üritan ka lahti lasta :)