neljapäev, august 13, 2009

mu vanaema vaatab telekat

vanaema vaatab telekat

vaprad ja ilusad
pehmed ja karvased
eesti - brasiilia

:O

0:1 - vanaema võidab


/ vanaema muide ütles, et maailma vastu oleks see ülekohtune olnud, kui eesti oleks võitnud.

kui järgi mõelda, siis nii ongi - kus see õiglus on, kui mingi kärbes viiekordsele maailmameistrile nende mängus pähe teeb. see pole loomulik. /

2 kommentaari:

konnula contra ütles ...

Jalgpalli võlu just selles ongi, et kärbes teeb vahel maailmameistrile pähe.

Muidugi ma ei oleks ka eriti rahul, kui kärbes (sõna otseses mõttes kärbes) mulle pähe teeb, ma lähen koksan teda selle eest kõvemini, kui brassid ja estid ptatsil eile üksteist togisid.

Aga eestlasena, eesti vutifännina ma ei saa kuidagi mõelda, et kaotus Brasiiliale oli õiglane.

Kui realistlikult võtta, oleks see muidugi kõvasti raputanud maailma, paar miljonit brasiillast oleks hulluks läinud ja eesti jalgpallifännid ei mahuks enam väikse Eestimaa peale ära.
Ja võib-olla tuleks varsti sõda.

Teisest küljest võitis Norra Brasiiliat MM-finaalturniiril ja ei juhtunud midagi. Ka Norra ei jõudnud pärast seda eriti kaugele, Brasiilia seevastu sai finaali, kus sai küll haledasti tappa prantslastelt (selle finaali vaatamine kuulus esimeste Lätete programmi:)

Nii et kõik on suhteline.
Aga luulejupp mulle meeldis.

Ja ka kinnitussõna:
nonicu

arstionu ütles ...

eestlasena pole mullegi kaotus brasiiliale kuigi õiglane. eriti see üks jalgasõit brasiliaani poolt teisel poolajal oli raudselt punast mitte kollast väärt... ja kohtuniku töö oli meie osas ülekohtune.

oma vanaemaga aga nõustusin ma, mõeldes üldisemalt.