kolmapäev, jaanuar 14, 2009

Blogu 2009 - protsess on alanud!

Ma olen sel aastal jälle ette võtnud blogu (blog + luulekogu) tegemise. Nagu eelmiselegi korral (http://blogu.arstionu.net/) palun ma valitud hulka oma sõpru ja tuttavaid, kes viitsivad, et nad mu ca 110 teksti läbi loeksid ja oma lemmikud neist valiksid.


/ eelmise aasta blogu esikaane foto (Mihkel Uba) /

Nendest valikutest moodustubki blogu. Omamoodi digitaalne luulekogu, millel on blogilikule iseloomule omapärane struktuur ja sisukord. Selle korra materjal pärineb 2007. aasta lõpust ning 2008. aastast.

Blogu 2009 loomise protsess algas nüüd novembri kuus, kui ma kõigepealt valisin välja ise mingisuguse hulga tekstikandidaate siit blogist. Tekstid jäävad vahemikku: 2007. aasta augus (seal kus lõppes eelmine blogu) kuni 2008. aasta lõpp.

Detsembri ja pool jaanuari kulutasin tekstide ümberkirjutamise ja valikust väljaviskamisega. Tulemus ei omanud ühtset stiili (nagu ei hakka omama ka Blogu) vaid valisin need tekstid välja mis mulle endale meeldisid või olulised olid. Eile öösel sain sellega valmis ja täna saatsin osadele (põhiliselt eelmise blogu valijatele) selle valiku välja, et nad ise saaksid selekteerida sealt oma lemmikud.

Samuti annan siinkohal kõigile soovijatele võimaluse samuti oma lemmikud valida, mis siis vastava sildiga 2009. aasta Blogusse sisse lähevad. Kirjutage lihtsalt mulle oma soovist.

Samuti on lahtine küsimus see, kas ma panen selle blogu kohe praegu välja, nii et arvamuste lisandudes on võimalik selle arengut jälgida. Või pigem mitte, lasta avalikuks siis, kui arvamused on laekunud kujundus küljes. Ka selles osas olen arvamustele avatud.

Muide, ESIMESENA andis oma valiku juba täna mulle tagasi Aapo Ilves, lisades ka oma kommentaare tekstidele. Tänud Aapo.

Kommentaare ei ole: