esmaspäev, aprill 09, 2007

mitte... et oleks lõbus veeta kvaliteetaega

priit, tead, mehed on kah lollid
ja tublid on vahel, kuid lollid.
nad jahivad lootusetuid naisi
noid chickke, peenikesi, noori
ning suuri rindu, pikki jalgu
ning ei vaata võimekust,
kas huvitavat juttu ajaks ta
või näiteks lahedama mõttega
võiks te ühis-ajas hiilata

mõttetu...


2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kas ainult liha või kala...
mõnes roas on nii üht kui teist
kuid vbl siis ei maitse nõnna hää, kuna ollakse harjunud ikka ühe uhaaga!
gurmee pole ju kõigile mokka mööda

rääkides toitudest... mis toidavad keha ja vaimu
armastus kõhu kaudu või mille?

arstionu ütles ...

muide... mina olen lihtne inimene, eks... 1+1 on 1 või 0 või 2, aga midagi kindlasti.

ning rääkides armastusest ja gurmeest... siis küsimus on, milline liha ning kala sobivad kokku, mõni moodustab mõistliku kombinatsiooni... mõni aga kindlasti mitte... ning söögitegemises kui kunstis on mulle ikkagi minimalistlik lähenemine mokka mööda, ehk siis midagi lihtsat, aga ilusat - ilma kulla, karra ja 'külge keevitatud lehekesteta'.

midagi lihtsat... ülepingutusteta õrna, kuid üksinda väga selget... või mingi kindel, silmapaistev segu ja seda tõesti vaid kahest maitsest...

aga võibolla on minu maitse ka rikutud... jättes mõistujutu kõrvale... et olen imelik või friik, ja kui olengi, mis siis, ma olen... lihtsalt...

üks kolmest ülalmainitud liitmise tulemusest, aga alati, miski neist.