neljapäev, märts 15, 2007

ühesõnaga sa ...
ei tee midagi.
aga midagi
teed kõigiga.

ja teised mõtlevad,
mis toimub,
mis sinuga toimub.

13 kommentaari:

Kadi van Padi ütles ...

toimib

arstionu ütles ...

miks?

andra ütles ...

suurepärane, tänases minus on see mõtel sul suurepärant.

arstionu ütles ...

purjus :?

andra ütles ...

ei. sa?

arstionu ütles ...

ei, aga eile olin...

andra ütles ...

no eilseid sul jee hakkab keegi siin kokku lugema

arstionu ütles ...

üleeile, täna, kolm päeva tagasi, kuu ja kaks, kolm, sõltub asjaoludest ülehomme, mustades aukudes kindlasti, tiiviku sünnipäeval... ei, parem mitte lugeda...

ma tahaks ärgata ülesse ühes tillukeses laevas, kui ma nüüd aus olen ja siis võiks kõik muu jätta...

andra ütles ...

mida kuradit sa masetsed seal, kullake. tee parem nii, et hinga sügavasti sisse ja pane silmad kinni ja liugle sest vahepealsest läbi ja siis tee nad lahti ja ole contra sünnal ja roki kogu see õnnetu talvemustus külgedelt maha ja pane silmad uuesti kinni ja hinga sisse ja siis välja ja tee lahti ja ma olen üpris kindel, et see, mida sa näed, on täitsa vaadatav. ja yay! yay! on tähtis

arstionu ütles ...

hea soovitus :) aga üldiselt saan alati kõigega hakkama ja ilmselt ka oma moodi :)

emo, kui sõimusõna.

andra ütles ...

emo ongi sõimusõna. vist. võimaitea, ei viici mõelda, üldse ei viici midagi teha, siuke tundetu ja kuiv ja kole klaviatuuripiinamine on väkk, tähtajad ahju, jah jah, joss stone laulab, jah jah.

arstionu ütles ...

no kuule kallikene, nüüd masendud sina seal juba ju...

andra ütles ...

ei ei, mina ei masetse kunagi, ei julgekski. ja purjus pole kah, ausalt.