teisipäev, märts 13, 2007

damaskuse terasest nuga

damaskuse terasest nuga,
sündinud tules ja lõõsas,
kiirete, täpsete löökide all.

see triipudes terasest nuga,
rippudes vaikselt mu puusal,
varjamas üüratut jõudu, mis tal.

mul terava hingega nuga,
mida ma käskida suudan,
mida vaid sepana mõista ma saan.

---

sepalõõtsa tuul
higi ja keskendus
löökide teravus
hõõguse hävitav jõud
sulaliiva nobedus
ja põleva raua hõng

kas oskad ette kujutada tera,
mil oleks rohkem hinge sees,
kui sellel siin...

---

vahel olengi ma nuga
lõigates elust läbi
nagu värskest võist
või saaklooma kudedest -
olen terava hingega nuga.


/ et nüüd on mul siis juba kolm pussi, kaks neist triibulised... /

3 kommentaari:

afanasjev ütles ...

Toimetaksin tule jõu loovaks, hävitava asemel.

sepalõõtsa tuul
higi ja keskendus
löökide teravus
hõõguse elustav jõud
sulaliiva nobedus
ja põleva raua hõng

arstionu ütles ...

tõsi, on ülevam, aga samas, nuga siiski ka hävitab, ja kusagilt peab ta selle võimu saama, kas sa ei arva?

arstionu ütles ...

aitäh :)