esmaspäev, juuli 31, 2006

ma tahan sul midagi ilusat öelda, aga ei oska

ma tahan sul midagi ilusat öelda
ma tahan, ei oska, ma tahan, kas mõistad!?

see vajadus segab ja ägab mul mõelda,
mus kõlavalt kostab, sest tunnetes oskan.

/ enne seda oli mingi versioon /

ma tahan sul midagi ilusat öelda
ei oska, ma tahan, ei oska, kas mõistad!?

see vajadus segab ja ägab mu sees,
kuid valjumalt kostab vaid sügaval veel.

/ ning nende kahe vahel oli veel üks versioon tiba maniakaalsem /

ma tahan sul midagi ilusat öelda
ei oska, ma tahan, ei oska, kas mõistad!?

see vajadus tunnetes segab ja lõikab,
on valus, sees hõikan, kas kostab, ma lõikan!?

5 kommentaari:

Oryx ütles ...

mu meelest see vimmane piisavalt valusalt ilus. so, saada ära, kesse iganes on, kes ilu saama hakkab...

Oryx ütles ...

*viimane (kirjavigade kohta esitada pretensioonid gini tehasele)

arstionu ütles ...

ei saada, kirjavead on suva (mul muide, oli eesti keel keskkoolis pidevalt kahe ja kolme vahel, kohati süüdistan enda ükskõiksust, kohati õpetaja küündimatust).

Oryx ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Anonüümne ütles ...

hommik on käes,
kôrval tass kohvi,
loen ridu siit --
ehk tômban veel mahvi? ;)


(uhh, üle hulga aja taas siin
ning leian alati midagi uut)

mul on uued hommikused kombed.
Kui teised inimesed tavaliselt
hommikusi lehti loevad, siis ise
hoopis kolan netis ringi ja loen
... kôike muud aga mitte ajalehti.

Siit leiab alati midagi
inspiratsiooni pakkuvat, kuid
ka intrigeerivat.


ayeee!
LD