kolmapäev, juuli 19, 2006

luba

- luba,
luba ma armastan sind.

- ei saa,
pole harjund mu hing.


/ ilvese korrektuur kommentaaris /

9 kommentaari:

ilves@metsas.ee ütles ...

niisiis, teeme luuletuse korda:

- luba,
luba ma armastan sind.

- ei saa,
pole harjunud...

arstionu ütles ...

jah... parem sai, tänud

Oryx ütles ...

Ma ei armasta sind, ma ei oskagi vist.
minu sees pole selle jaoks ruumi.
Minu süda on täis solki seisvat ja sinist,
ma ei tea tundeid puhtaid ja suuri.

Oryx ütles ...

võisiis. teeks riimi puhtamaks ja asendaks viimase sõna pea sama labase kuumi'ga.

arstionu ütles ...

suuri, ruumi, kuumi on kõik sama kama.

kui muudaks vähe, siis muudaks rütmi nii:

Ma ei armasta sind, ma ei oskagi vist.
minu sees pole selle jaoks ruumi.
Minu süda täis solki, viina ja vist
me ei tunnegi neid, nii puhtaid ja suuri.

ilves paneks minimalistlikult ja vabale värsile suunates ehk nii:

Ma ei armasta sind
ma ei oskagi vist
minus polegi sinu jaoks ruumi

kui ise teeksin asja suuresti ringi, samas sisu säilitades, siis kirjutaks nii:

Sind ei armasta vist,
mu sees pole ruumi
ning ei oskaksi vist
tunda puhtaid ja suuri.

igtahes... tänan kommentaari eest, meeldiv näha, et keegi loeb ja arutleb.

Anonüümne ütles ...

...vôi sedasi


- luba,
luba ma armastan sind.

- jah,
mina armastan ainult end.


LD

Anonüümne ütles ...

parandav täiendus.
lugedes kôike tekitab jutusoone...




Ma ei armasta sind,
pole hinges mul ruumi,
Ei tea tundeid nii
sügavaid-suuri.
MILLEKS need mulle,
ja pôhjatult sulle??

Kohustust tekitavad
tunded nii suured.
Miks peaks ma vastama
vôi veel vähem ..harjuma?

End vaid armastan,
ideaaliga samastan.
Vahel sind meelitan,
kelmikalt keelitan.

End vaid armastan
selleks mul ruumi,
Piisab ju vähesest,
vaid ülbusest ja uhkusest.


creatively yours,
LD

arstionu ütles ...

tore :) tõesti tore. väike aplaus siit poolt...

Kuid avaldades arvamust, siis ütlen, et minule meeldivad lühikesed riimid - kokku pakitud sisu. ... luule kui .zip fail.

Samas oled toonud teise teema sisse - egoism, jällegi tore, nii et selle pika kirjutaksin ringi nii:

Ma ei armasta sind,
pole hinges mul ruumi,
Ei tundeid nii sügavaid-suuri.

Milleks need mulle,
ja pôhjatult sulle,
vaid endale jagub mul zoom'i.

ilves@metsas.ee ütles ...

luba ennast
armastada

licence to
love yourself