esmaspäev, aprill 03, 2006

tõmblesin alul, nüüd olen rahul

ma olen rahul,
see tähendab leppinud,
sõlminud rahu
peale ajusid keppinud tõmblemist.

tähendab tegelt,
asjad võiks paremad olla,
kuid ma olen rahul,
sest et, asjad võiks alati paremad olla...

ju


/ei teagi miks, aga nende riimidega jäin praegu rahule/

/mulle tundub, et riimidesse on siginenud teatud ükskõiksus... lohakus, rütmipuudumine kohati, aga parem on nagu... pingevabam... vähemalt kirjutada, või mis sina arvad?/

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

teine salm on kasutu.
esimeses on huvitav riimumine.

ära pinguta nii palju riimidega, kirjuta ennast riimita lahti. soovitan kirjavahemärkidega esialgu mitte nussida.

ükskõiksus on positiivne, punnitamine halb.

arstionu ütles ...

tänan kommide eest, päris meeldiv on tõdeda, et vahel ka loetakse...