pühapäev, aprill 02, 2006

sulle88sel

masendav armastus su järgi
see on nii raske, et vahel ma
armastan, vihastn, jälgin,
et vihaga ei ütleks ma,
midagi mis jätaks liig sügavadi jälgi.

masendav, olen ja vaatan ja mõtlen,
ja olen su järgi, armastan,
ma armastan sind, kas mõtled,
et see võimalik, aga mõistad,
see on... ma armastan...

kurat...

----

paha sõna, sult nagu oda
on sama kõva kui pistaks
kui pistoda, pole odav
see valu, kui tapaks
mind, oh armas... mu orav...

reformierakond ou jee... ma nii osav... nõmeriim...

---

panen, siin kolmandat,
ei naist, vaid riimi,
jah kallist, ei odavat
minutit raiskan, ei viibi
su kõrval mu armas... mu armas...

sest miks, sest seks
on mu mõttes ja meelel
ja lollilt, ma eks,
ikka mõtlen ka seksist mu keelel...

nii räägingi ja olen
ja olen ja üksi siin metsas
ma üksi ja kole
jah riim on ka metsas, sest nii ilmne on kole... sööge sitta luuletajad... türa...

/mul kaks nädalat on olnud suitsuta ning praegu on keres küll pool liitrit kanget alkoholi, kilo rahuldamata iha ja armastust... kurat/

Kommentaare ei ole: