esmaspäev, aprill 17, 2006

imeriim

Ma ei tea, võibolla olengi
ennasthaletsev, destruktiivne,
halehalisev kontorirott, kel polegi
muud teha, kui lihtsalt aktiivselt
nädalavahetustel pohmelli ravida,
suitsu kimuda, klubis traalida
ning endale naist otsida.

Ja mis siis, Võibolla olengi!
Võibolla tahangi just praegu olla
destruktiivne, haisev ja kolegi:
nagu habetunud prügikastinavitrolla...


/ mnjah, see viimane oli jälle imeriim -
mitte sõnast ime, vaid hoopis imev riim.
oh, imeriim: olla prügikastinavitrolla... /

/ ahah ja K'le:
kui ei meeldi lugeda, ära loe,
kui on masendav, ära loe
mine tee tööd, ära loe
mine poe ülemusele, või kodus mehele kaissu -
ja ära loe! /

Mina lähen ja käin juuksuris ära - juuksed on jälle pikaks kasvanud... elagu kiilakad ja homme ajan vist habet..

mida veel - ma rõhutan veelkord - ma ei ole luuletaja, riimida meeldib ja nii elan end välja, sest sisse ei kavatse sitta koguguda - lihtne eks. Siia panen ka enamasti kõik mis tuleb, ei hakka sortima, mis hea mis halb... seda võib keegi teine kunagi hilijem teha. Endale meeldib üldse suht vähesed tükid... mõned siiski.

Üldise info korras - paljud siinsed kirjutised ongi kirjutatud kas endale või kellelegi spetsiaalselt - need kellele on, teavad seda, või võivad vihjetest aimata. Ega muud polegi öelda.

2 kommentaari:

Tiiu ütles ...

....see sissekanne oleks peaaegu nagu minu kirjutatud

;-)

arstionu ütles ...

võibolla polegi :D