teisipäev, aprill 18, 2006

libariim

- ükskord on ka sinu päev

tean...
aga ma olen väsinud ootamast
seda päeva, mil tõesti näen
tead,
seda naist,
kelle silmadest omakorda näen,
et mind kallistades hingamast
võiks jääda ta
ainult selleks, et mind kallista.

/ nende ridade riimist ei saanud ma isegi enam aru...
seega libariim... ma vabandan /

/ja nüüd midagi täiesti erinevat:

mul on olnud päris huvitav pikk nädalavahetus seljataga... neljapäeval käisin purjetamas esimest korda... ning seejuures jääpurjetamas Saadjärvel - äärmiselt lahe. Neljapäeva õhtul käisin samade märgade teksadega, millega purjetasin klubis Tallinn Märka Märki lõpetamisel. Üritus oli raju, alkohoolne ja prominentne, reedel käisin jalutamas ja nautisin kevadet, käisin sõpradega hapukurke, alkoholi kaanimas ja klubis ja umbes poole kuu ajal hommikul nägin ühes mülkas päääris ehtsat baarikaklust nii kuue osavõtjaga, lendavate toolide, laudade, vere ja muu sisustusega, pilbasteks. Laupäeval võtsin kasemahla, laupäeva öösel käisin autoga Tartus isa järel, kes tuli Itaaliast ning pühapäeval suitsetasin kana ja kalkunit, mille valmides rüüpasin kasemahla peale... elu on nauding, üks suur nauding... ning masendav, ka see on nauding.

ongi kõik. /

Kommentaare ei ole: