kolmapäev, märts 10, 2010

keegi ütles

keegi ütles,
et kõik on kunagi mõelnud.

- ma usun teda.

---

keegi ütles,
et kõik on kunagi mõelnud
surmast.

- ka seda usun.

---

keegi ütles,
et kõik on kunagi mõelnud
enese tapmisest.

- ma pole kindel,
inimesi on ikka
väga palju elanud.

---

keegi ütles,
et kõik on kunagi mõelnud
enese tapmisest,
kuidas surra.

- ma usun teda,
sest minagi
olen seda mõelnud.

ükskord näiteks
kujutasin ma
väga elavalt ette
kuidas toetan
kaela või pea
(oma kodu lähedal)
raudteerööpale

kaubarongid
liiguvad aeglaselt
keegi ei näe

---

keegi ütles,
et kõk on kunagi mõelnud
enese tapmisest,
kuidas surra,
selle tagajärgedele.

- vot ei tea,
egoiste on ikka väga palju

ma ise mõtlesin ka
ja mõistsin
et enesetapjad
on suurimad egoistid

raisad mõtlevad
eelkõige endale

enesetapp
on lähedastele
väga ränk

see kättemaks
on ülim
egoismi väljend

---

keegi ütles.

- kõik ütlevad.

Kommentaare ei ole: