reede, november 20, 2009

ma olen lihakeha

ma olen lihakeha
mille külge ühenduvad
(üle USB)
erinevad tunded
intellekt
mälu
ja usk

tunded
manifisteeruvad mu kehas

intellekt analüüsib
sensoorset andmevoogu
ja seejuures ka tundeid

mälu
pakukb salve kogemusi
ning usk
mingi jaburus
vaat et ise olles tunne
leiab tuge mälust:

"ma usun newtonit
kuna ise olen näinud
ühte õuna kukkumas"

intellekt ütleb
"jaburus"
kuigi ise toetub jaburusele
tunded ütlevad
"ise oled jaburus"
kuigi ise
on nad suht jaburad

ainult keha instinktid
kutsuvad konflikti korrale
"söö prem midagi"
ja käsi liigub kahvliga suu juurde

kui ma suren
ühenduvad kõik need asjad
minust lahti

intellekt lahkub
võibolla juba varem

mälu samuti

usku aga see
millegipärast ei kõiguta

viimasena lahkub tunne
ning ma suren

seejuures lohutab praegu
mu ego
end sellega
et õnneks need
(üle USB ühenduvad asjad)
ei ole ühesed

minu lihakeha lagunedes
jäävad nende jäljed
ehk raamatutesse
teiste mällu
kellegi teise tunnetesse
ja võibolla ka usku

Kommentaare ei ole: