esmaspäev, jaanuar 26, 2009

Blogu - 11. päev, Enke tegi valiku

Eneken tegi oma valiku, siiani on tema oma kõige suurem, lüües aapo valiku 16 tekstiga.

Praeguseks on teinud oma valiku 14 inimest, veel nädalake ja panen protsessi lukku.

Foto NAGI's: IMG_4439

/ Fotol on Eneken, mu selja taga, kaamerast küll väga kaugel. /

4 kommentaari:

ilves@metsas.ee ütles ...

ma lihtsalt mõtlesin, et mis jama sul selle blogiga on, et keegi ei kommenteeri, ja siis skribasin natuke, liiatigi avaneb mulle ainulaadne võimalus verifitseerimiskasti kirjutada "chari".
muide, ema mul mõtles päevalehe ristsõna nähes kohe, et peaks aapo käest vastust küsima, aga mind polnud kodus ja nii ta siis ikkagi lahendas ise.

arstionu ütles ...

:D

Jah päevalehe nali oli päris hea. Me lõpuks jõudsime järeldusele, et ilmselt tegijad üritasid ristsõna keerulisemaks teha.

aga imelik jah, et ei kommenteerita, et tekstid, info ja pildid nii sitt või?

andra ütles ...

häh, mina tegin kah valiku ja tahan endast ilusat pilti blogisse :p

arstionu ütles ...

assakurat, vot oledki ilma jäänud, parandan vea!