neljapäev, oktoober 09, 2008

ükskord juhtus päris ull lugu...

ükskord juhtus päris ull lugu...

Foto NAGI's: IMG_2918

mu õde sai uude stuudiosse tööle, kõik mööbel ja värk oli uus, puidust pinnad poonitud ja naturaalne nahk diivanitel...


nonii, seal oli soolakas, ja mina hiilisin samuti sinna, olin küll noor, aga õde ei pannud pahaks, eriti kuna üks tšikk oli mulle just vee korralikult peale tõmmanud ning süda oli katki. osalt just seetõttu, kuid ka tänu sellele, et seal oli suhteliselt igav, osavõtmatu ja tundmatu seltskond, hakkasin jooma. palju polnud mulle toona vaja... ja mingi hetk hakkas mul väga paha.

te võite ette kujutada, mis moodi ma üritasin ennast kontrollida, aga see jäi lootusetult hiljaks. ma hakkasin konkreetselt roopima...


üle kogu selle...


täiesti uue ja suurepärase sisustuse...


ma lausa tundsin kuidas nüüd kohe hakkab purskama...


üritasin tagasi hoida, kuid siis hakkas nagu kosest purskama...


ma oksendasin


üle kogu stuudio


üle diivanite


ja isegi laua peale...


...kuni uppi kukkusin ja magama jäin.

õde ei rääkinud minuga väga pikalt ja järgmine päev oli mul väga häbi. vot sihke uskumatu lugu, kas teate.

/ Kommentaarid:
[17:04:43] G: ps. the sory is not actually true
[17:04:53] G: (the really story is much worse)
[17:05:18] P: yeah, it was not the sisters studio it was some friend's mother's studio or something?
[17:05:59] G: top notch psychologists studio in hampstead infact... i passed out on the "couch"
[17:07:50] G: never drank maibu since /

1 kommentaar:

arstionu ütles ...

http://foto.uba.ee/giacomo300.gif
ja
http://foto.uba.ee/giacomo500.gif

on kaks animeeritud gif'i, komplimentidega Mihkel Ubalt.