teisipäev, september 09, 2008

see pole
alati ju nii
proovi veel
proovi veel
ära heida meelt
küll tuleb see
mis ootuse nii heaks teeb

looda
looda
armasta ja ole
saada mulle mõtteid õhtuti
saada sõnu paberil
ja huulilt sosinaid ja õhku
seda kõike saada mulle kallis

sest ka mina
otsin sind ja ootan
ka mina istun siin
ja mõtlen vaikselt sinule
ka mina istun siin
ja loodan
et ootuse nii heaks teed

/ nagu hea veini juurde sobib suurepärane pala, on selle teksti kohustuslik osa björk'i 'sonnets / unrealities XI' meloodia /

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

väga hea
väga meloodiline

arstionu ütles ...

:)
tnx

Kerly ütles ...

See istub sama hästi, nagu kass süles.

arstionu ütles ...

see on kuldaväärt vanasõna Kerly...
ja jällekord
nii sinuomaselt
üks väga hea kompliment :)

arstionu ütles ...

S says:

su luuletuse kurb alatoon
ei tähenda ju muidu kurba alatooni,
onju?

P says:

ei, ei tähenda,
ilm on lihtsalt vihmane
ja tööajal kirjutasin ühe luuletuse...
mitte et see halb oleks,
aga töö jääb tegemata.

S says:

küll saab töö
millalgi muul ajal tehtud?

P says:

ma siiralt loodan
kuigi muu aeg
peaks jääma piltide ja riimi jaoks