reede, juuni 27, 2008


üks munn näppis mu objektiivi
näppis mu mehelikkust
näppis ja andis mõista
kui kallis mul see on

esmalt kihvatasin kohe
purjus pää ju plõksib ruttu
kuid enne vist veel vabandasin
enne veel kui hambad kurku...

sest kaamera on tõesti kallis
kuid hambaimplantaat
on kallim
sest rohkem veel kui kaamera
meil mõlemal oll kaotada


/ tra, see tekst ei kukkunud välja, aga mida ma öelda tahan, fotograafidega mölisejatele on lihtsalt see:

kaamera
võib tõesti kallis olla,
eriti selles armsas mõttes,
kuid samas
on ta vahel metallist,
kaalub koos objektiiviga
üle kilogrammi.

kaamera,
selle käsivarrepikkune kiirendus
ja metallist korpus,
lööb sul sahtli nii puhtaks,
et sa ei jõua ei enne,
ega pärast
'kurat'ki öelda.

mõelge sellele -
üks esihamba implantaat
alla 1000 EUR'i
ei maksa.

ehk siis,
üks peegelkaamera
on teie hammastega võrreldes
suhteliselt odav. /

/ ürita siis sellist teksti või tagantjärgi kihvatust mingisse mõistlikku riimi või taktimõõtu väänata - mina ei oska /

/ üldiselt siiski moraal - möliseda ei maksa ja halvasti käitudes tuleb sellest aru saada, samas kui keegi ei oska su vabandust vastu võtta, siis... miks mitte jätkata konfliktiga... - targem annab küll järele? krt, mul on vist purjus peaga kohati märksa leppivam iseloom... mis üldiselt on vist hea omadus... /

Kommentaare ei ole: