reede, märts 21, 2008

mul on maitsekas peenis

ta kurvalt naeratab
vist jälle õhtu perses
kuid nõnda moodi ütleda
ta vaevalt et mul maldab

lihtsalt kurvalt nareatab
et ootas midagi vist muud
ning mina lugedes ta suult
ostan karbi kirevaid kondoome

/ tegelikult on nii, et mingid rütmid hakkavad tulema ja siis keeran vist nimelt asjad korralikult kanni, või ma ei tea kah, lihtsalt miski peavatisumin paneb käega lööma või vastupidi, ehk hoolimatult eksperimenteerima... kurat teab... /

/ tegelikult aus kommentaar on - perses tekst /

/ algne tekst oli: /

naine saab mida naine tahab
ostame värvilisi kondoome

- mul on maitsekas peenis

2 kommentaari:

Ranno Rätsep ütles ...

ropp, suht arusaamatu, peab veel veel lugema :)

arstionu ütles ...

noh, ma ütlen alati segaselt otse, või siis lihtsalt otse

elu on mängimiseks liiga lühike