esmaspäev, jaanuar 21, 2008

ma karjun

"masendaaaav!"
"mõtetuuuuuu!"
"jällle võiii!"
"milleks see!"
"kas mai võiks lõplikult surra!?"
"koos oma kuradi hingega, olematuks!?"
"et saaks veidigi rahu, või siis isegi mitte seda!! palun!"
"mittemidaagi!! ma tahan mitte midagi!"

"võtke oma reinkarnatsioon ja pistke p..."
"ja nabanöör ka - las kuivab ära, ära lõika seda idioot!"
"aiii"
"tra, ma kasvan suureks ja saate kõik molli!"
"ja alustan ma sinust, kes sa mu sünnitasid"

"mida sa vahid nii lollakalt heldinud näoga?"
"sul oli just sitaks valus ju!?"
"oiv..t, milleks see!"
"jah, toppige jah mulle midagi suhu"
"nagu ma neid kuradi nisasid juba eelmistel kordadel oksendamiseni imenud poleks!!!"
"tra, mina ei söö, ma näljutan ennast surnuks, sünnin või jälle uuesti raisk!"


/ leidsin mingi teksti kusagilt poolikute hulgast, mis järgi vaadates polegi nii pooleli, pigem isegi pikk - igatahes, kui keegi sünnib ja seda reinkarnatsiooni reeglite järgi, siis kui palju on ta eelmisest teadvusest päris alguses alles, ja kui isegi midagi on, siis mida see teadvus meile oma esimese röökimise käigus kisab? /

Kommentaare ei ole: