esmaspäev, detsember 10, 2007

nagi versus blogi - klikkide/külastuste arv

Täna avastasin, et mul on nagis kasutajana aasta täis saanud. Suht mõnus koht oma piltide arhiveerimiseks ja eksponeerimiseks ning samuti märkasin, et aastaga on nagis mu piltide peal kogunenud klikke / fotode vaatamisi - 326 956.

Naljakas on see, et seda on viis korda rohkem, kui mu blog on kogunud pooleteise aastaga...

Arvutasin ka oma nagi 8.8GB'se pildimahu juures, palju üks megabait on aasta jooksul keskmiselt vaatamisi/klikke genereerinud ja tulemuseks on - 37,15 :) Arvestades, et fotod on mul keksmiselt umbes 2MB suurused, siis vaadatakse nagis ühte mu pilti aasta jooksul üle 70 korra - päris muljetavaldav tulemus, mis räägib vaid nagi kui keskkonna vaadatavuse kohta midagi ja jätab mu blogi loetavuse rämedalt varju. Huvitav, milline võiks olla nagi keskmine megabaidi klikkide arv?

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Sa ju kirjutatad luuletusi ainult osadest naistest (tead küll, mismõttes), aga nagis käivad kõik end vahtimas ja imetlemas ja mõned loodavad, et nad kunagi ka sinu blogisse satuvad.