reede, juuni 29, 2007

naabri kaevus käisin kusel
et see vend saaks veidigi soolast
et tunneks kuis maitseb
elu mu kõrval
saaks osa mu roojast
sest tema põllul kasvavad kapsad
porgandid ja kaalid
nagu oleksid nad aplad raisad
ja eestimaa kuivaks nii kaaniks

1 kommentaar:

arstionu ütles ...

võtsin lühemaks, esialgne tekst oli:

naabri kaevus käisin kusel
et see vend saaks veidigi soolast
et tunneks kuis maitseb
elu mu kõrval
saaks osa mu roojast
sest tema põllul kasvavad kapsad
porgandid ja kaalid
nagu oleksid nad aplad raisad
ja eestimaa kuivaks nii kaaniks

aga minu maa on see kaa
ma mõtlen see maa kus kasvame eks
kaalid ja mina
ning kui ta kuivaks teeb maa
siis kuda kurat ma kasvan
või kasvõi need tulbid seal laua peal vaasis
näe ongi ju kuivad
sest vesi on otsas!

kuda kurat ma nii moodi kasvan!?