neljapäev, märts 29, 2007

ta rääkis lilledest ja nikust

ma pean siinkohal siiralt kõigi oma õrnatundeliste lugejate ees vabandama (ja ma tean, et neid mõni on), sest siin tuleb järgmine selle riimiblogi kevadisi, armulüürilisi kudesid rebestav tekst. ma vabandan, aga ma ei saa seda ka siia panemata jätta. eellooks veel nii palju, et eile sattusime mihkliga maailmas mõnda majaveini silmitsema (pika pilguga muide) ning siis ma kuulsin, kuis keegi ütles 'ta rääkis lilledest ja nikust', tegelikult oli küll juttu rikust (see vist on mingi tüübi nimi, aga suva).

ta rääkis lilledest ja nikust
ta rääkis marisest ja mikust
ta rääkis kuradist ja inglist
ta rääkis persenussist viimsis

ta rääkis noorusest ja nikust
ta rääkis voorusest ja vitust
ta rääkis abielurõõmust
ta rääkis julmast suhuvõtust

te mõtlete et kõik on helge
te mõtlete et kõik on ees
kuid tegelikult kõik on perses
ta järgmisena paneb meest

/ kõiges on süüdi mihkel /

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

tänks män! : )

arstionu ütles ...

jah... see oli nüüd labane küll... täielik pano, panoriim. aga vahel on ka midagi sellist vaja.

afanasjev ütles ...

see on hea

ilves@metsas.ee ütles ...

mööndustega või siis pigem ikkagi alustekst kääride ootel. aga noh.

arstionu ütles ...

mnjah, ütleme nii, et selle maailma postkaardi peale kribitud tekst pole tõesti suurem asi - ümber peaks kirjutama kahe salmiliseks ning kontrasti ja pedepuändi peale minema. Ehk siis positiivsed asjad esimesse salmi, teine salm ära jätta ja kolmas jääb nii nagu on.

Anonüümne ütles ...

see on tõest hea üllitis
ausalt kohe. kui tohib, levitan edas ka
üks tüdruk