kolmapäev, detsember 06, 2006

keegi ütles kunagi mulle,
et inimesed ongi valelikud...

ehk ... tiba absoluutne väide, ütleks ma.

valetavad küll raisad, jah, valetavad ja varjavad tõde, kas siis enesekaitseks, alalhoiuks või et hoida maski.

kuid mitte kõik, õnneks mitte kõik.

minagi ehk valetan, kuid nii vähe kui võimalik, parema meelega üldse mitte... sest tegelikult on nii lihtsam.

tõde on lihtsam.

nii arvan mina

ja eksin... sest vahel on teadmatus parem...

/ peale esimest kahte rida mõtlesin, et ei kirjuta edasi, sest... no palun, mis riimub sõnaga mulle? "lame" riimub sellega hästi, nagu sulle-mulle saag jne... siiski oli mingi mõte, mis oluline tundus - nii saigi mõte kirja, vormita. /

5 kommentaari:

Unknown ütles ...

ära riimi kui ei ole riimi - luuleta. Riimid on kurjad : mõtled sõna ja siis oled justkui sundseisus.

Keegi ütles kunagi mulle
pane oma valed tulle
tuhastatud vale
puhastatud pale

Anonüümne ütles ...

hame võiks ka veel riimuda,kuigi tekivad vastuolud,siis peaks ülejäänud luuletus võrokeste keeles olema

arstionu ütles ...

gab, sul on täiesti õigus... kuid vahel ei ahista.

muide, mailin ütles, et tõde on valusam... tõe valu, olen täheldanud, kannatan ma aga suht hästi.

kokkuvõttes: tõde on valus, aga lihtsam.

ühismajandi esilüpsja leida ütles ...

kui mailin arutleks edasi, tahaks ta küsida, kelle jaoks tõde lihtsam on? kas sinu kui väljaütleja või sinu kui selle kuulaja jaoks?
pehmendav asjaolu siinjuures on tõe väljaütlemise erinevad võimalused: pooltõde, tõde läbi lillede, lajatan labidaga tõde.
mailin ei eelista valetamist, aga ta ei poolda ka kõige lõpuni väljaütlemist.

arstionu ütles ...

adun defensiivset hoiakut :)

aga vastates ausalt, siis ennekõike on tõde lihtsam väljaütleja jaoks, sest ei kriibi hinge... kuid kindlasti ka kuulaja jaoks, sest loob selguse majja, või siis vähemalt eeltingimused selle jaoks.

ning pehmendatate asjaoldue osas... ot, mida või miks me pehmendame siin? igatahes, mailinit mina nii hästi ei tunne, et teada, mida ta eelistab, mina aga eelistan labidat.