teisipäev, september 05, 2006

babelfizh :D:D:D:D:D:D . 0rg yyy! Pasteet!

Pasteediks võtsin algmaterjali:

mu südamel on südamekujuline arm,
mille jätsin sulle kui läksin
sest minu oma tahtis minna

ning ajasin selle hakklihamasinast läbi:

mu yyy! züdamel 0n züdam2qjulin22 arm ,
mill22 jätzin zull22 qy (A) läxin
zezt minu 0ma tahtiz kammoon minna

siis selle ajasin veelkord läbi:

mu :D:D:D:D yyy ! züdamel 0n züdam2qjulin22 arm :D:D:D ,
mill22 jätzin zull22 qy ( a hihii ) hihii läxin
z2zt minu 0ma tahtiz (A) kamm00n minna ici

ja veelkord, sest pasteeti aetakse ikka kolm korda läbi:

mu ici :d:d:d:d yyy ! icc züdam2l 0n züdam2qjulin22 :D arm :d:d:d ,
mill22 jätzin zull22 hihhii qy ( a hihiy ) kammoon hihiy läxin
z2zt minu 0ma tahtiz :$ ( a ) kamm00n minna hihhii icy

teist pasteeti tegin sellest ja kolmekordse ajamise tulemuseks sai:

põz2d :$ ( a kammoon ) hihiy 0n täna eee.. qidagy :D paizt2z
2y t2agy mix
2hk :D:D:D:D:D:D kazwawad zarnaluud
k2ll2gy ruzikal22 nagu ici waztu
( 6 :d:d:d:d )
:D:D:D:D:D:D

ning kui võtta see ja ajada sellest masinast läbi saab kah miski friigim maitse. Ning rahvuspasteedi amps näeks välja selline:

aga aamh.. üxk0rd algab aega ,
(6) qz kõik piirud icic kah2l 0tzal
lauza lähwad lõkendama ;
:$ lauza ici tuleleeky lõikab
kä22 kaljukammitzazta hihhii —
küll ziiz kal2w jõuab (A) k0ju
0ma lazt2l ' õnnee t00ma :D:D:D:D:D:D ,
eezty :$ põlwee uuex l00ma hihii .

Kusjuures Ruitlasega maitsestatud rahvuspasteet on vähemalt sama huvitav.


Siiralt teie,
Ja ici jumal ütl2z :
" zaagu walguz!" icic ja walguz zay . ici

PS. Keegi võiks piibli ette võtta ja ära tõlkida.

Kommentaare ei ole: