esmaspäev, juuni 12, 2006

vene rulett

ma olen mees ja sina tõesti nii Naine,
nii Naine, et mu mõistus lihtsalt kaob,
nii Naine, et ka võimsaim mõnuaine
ei laksa nii hästi, kui nöpsikud paot!

ja siis see tuleb, hullund mõtlematus:

tuleb kui kokaiini-laksu-all vene rulett!
tuleb täielikus kiimahoos kondoomita seks...

/ mnjah, tänapäeva eestis ilma kummita seks on nagu vene rulett ja mida aeg edasi, seda rohkem lihtsalt pähelasu moodi... kurb, aga tõsi. /

4 kommentaari:

Kerly ütles ...

Kurat, ma juba tahtsin hõigata, et mu lemmik luuletus! A siis see viimane salmike ja noh tead see "kiimahoos kondoomita seks" pole ju ikka minu rida...aga vene rulett on vist parim pealkiri Sul üldse!

arstionu ütles ...

vata... see on väga päevakajaline riim... ning just seepärast selline.

Kerly ütles ...

Ma tean. Mõistan. Mul on mõnede fotodega ka, nii et need on mingis osas mulle väga päevakajalised ja erilised. See ongi ju peamine.

Anonüümne ütles ...

ajee. aktuaalne.

LD