neljapäev, september 01, 2005

ma ei või

minge munni, jah lihtsalt,
sel tunnil saate vitsad ja paljugi muud,
kui pruugite suud veel sel teemal
või muul.

mu tuju on tõega sitt, ja muud polegi öelda,
tippides minema viib ehk sita,
mis mööda saab, mis kaevab mu hinge,
mis vaevab, ta lihtsalt.

ma lööks sind, kui suudaks,
kui vaid suudaks, ma armastaks sind,
kui võimalik, oleksin õnnelik -
ma rõveda grimassi vahetaks naeru vastu
selle nägu katva maski jätaks raisk, ma ütlen,
selle stressi, mis kehale massi kasvatab ja mürgitab sülje.

kurat ma tõesti ei või
olla selline nagu olen...

------------------------------------------

vahuri redigeering, mis on lihtsalt hea:

minge munni
sel tunnil saate vitsad
ja paljugi muud

ma lööks sind kui suudaks
kui vaid suudaks
ma armastaks sind

kurat ma tõesti ei või
olla selline nagu olen

muud polegi öelda

Kommentaare ei ole: