neljapäev, märts 31, 2005

üks tänaseks - sinule :)

Ma unistan su juustest,
su nahast, selle lõhnast,
ma unistan su huultest,
su kätest, ninast kõhnast.

Ma igatsen su keha,
su silmi naeratust.
Sul tahan rõõmu teha,
sealt altpoolt naba just :)


Ja kui vaidled siis su kõhna nina kohta:

Palun ära vaidle vastu,
sest su nina pole kartul,
ta sirge on kui joonis,
ja kaunilt proportsioonis.



Niih, mille kohta veel
ei tea, ma ridu teen -
ma lihtsalt luuletan,
ja sulle kirjutan.

Mu armas, kaunis naine,
sa lihtsalt ebamanine,
see riim on kaugelt maine,
ning mina täitsa kaine.

On rohkem vemmalvärss,
see siin kui seakärss,
ta labane ja lihtne,
siin sõnu lihtsalt tihkelt.

Kuid ikka ridu teen,
mis siis et kehvad need,
sest laulad südames,
just minu oma sees.

Vist mainisin, et just,
täis read on mõttetust,
ja ütlesin ka vist,
miks jätkan riimimist.

Sest kirjutan ju sulle,
sa andnud lootust mulle,
et kunagi võiks sa
mu kalliks saada ka.

Kommentaare ei ole: