esmaspäev, mai 14, 2007

ma pakun sulle oma südant,
ma pakun sulle oma armastust,
oma vaimustust ja fuuriat,
geeniust, sõnu,
higist suud.

ning mis siis,
et olen isekas
või et tundemaailm veidi... nõrk,
et tegelikult tiba jopakas
ja külm et hingeõhk
ei ole kuigi hõrk.

sest ma pakun sulle oma südant
ja mu näkkuläkastatud mögin
on tegelikult rohkem väärt,
kui mõni teine mees
romantikast end surnuks öögib.

/ et siin on siis kolm teksti, üksteise alamhulkadena - 1. salm, on ... lihtsalt 'ma ütlen sulle südamest... aga midagi mis on vaid sõnad siiski'; 1. ja 2. salm on mingi kontrastiga tekst, kus keegi pakub vaatamata sellele, mis ta on... ning keegi ehk võtab või midaiganes, igatahes teine tekst on noh; ning kolmas tekst on... teine tekst + ego, mis istub siis sellest kolmandas salmis seal... /

Kommentaare ei ole: