kolmapäev, november 29, 2006

- tsau, ammu oled tööl vä?
- ei, eila jõudsin, ise?
- heh, ma alles ja näed ilm ei võtnudki meiki mul maha.
- mul eile koorus, ilge vaatepilt, väljas... sai kaua.

- tsau, ammu oled tööl vä?
- jah, kolm minutit.
- einoh, päris ägeä :D postimees loetud?
- eilne, pea pikuti.

- tsau, ammu oled tööl vä?
- ei, eila jõudsin
- oi mis sa räägidä, kes su naist siis hoiab?
- mu lapsed... ja tema armuke.

- tsau, ammu oled tööl vä?
- kuule, mis see sinu asi on?
- einoh, küsida eivõivä!?
- tra, iga kord, no kaua võib, nagu sind tglt ka huvitaks, krdilehm.

- ...
- anna andeks, rakse on... eile läksin lõpuks koju... lapsed rõõmustasid ja naine rõõmustas... ja tema armuke kah...
- sa oled vahel nii paha...
- ma tean, mind vabanda (lill).

- tsau, ammu oled tööl vä :?
- jah, mu armas, sa näed hea välja :)
- oi tänan-ää, sa oled nii armas, icc, icc.
- sa oled nii armsalt lihtne (suudlus), jää selliseks.

Kommentaare ei ole: