pühapäev, november 05, 2006

mõeldes dajanile... eestlased - memento mori!

praegu vaatasin lehte
...
üks mu lemmiknäitlejaid muide
...
sitt
väga, väga sitt
lihtsalt...

neid õnnetusi on nagu katku katku ajal
saad aru
või granaadikilde polügonil
või paska ventilaatoris
jne

seda lihtsalt on liiga palju
ja meie armas riik ei võta mitte munnigi ette
liikluspolitsei on vägistatud, kinni seotud ja sohu uputatud
sama asi sisuliselt tervishoiu, päästeameti ja õpetajatega
minge palun perse ma ütlen

ja ma tulin siia riiki tagasi...
elama
sest mujal pole parem...

või tegelikult
mujal on paljude aspektide osas parem...
no on noh - haridus, sotsiaalpoliitika jne...

siin on
aga keel, kulutuur ja eestlased...
ja nii ma tagasi tulingi
armastades...

aga midagi peab muutuma...

nui kuradi neljaks!

ja muutub...

kui vaja, hakkan ise poliitikuks ja võitlen tuuleveskitega...

seni kuni veri ninast väljas ja hing veel sees...

ja enne minekut, võtan hunniku sitapäid kaasa

terrorist?

ei...

patrioot

eestkuradilane olen

Kommentaare ei ole: