esmaspäev, september 04, 2006

südamekujuline arm

mu käel on südamekujuline arm
su organi teravad servad lõikusid
kui murdsin seda puru ja välja

mu rinnal on südamekujuline arm
selle piirjooned tätoveeris mustlane
kuid ütles et saatus saab karm

mu aknal on südamekujuline arm
mille jättis su visatud kruus
ta lennule kaasa röökiv kuu

mu uksel on südamekujuline arm
mille jätsid kui lahkusid
kirves ees ja mustus südames



/ enne akna salmi oli mingi veel, mis oli lihtsalt juba müra, st kontekstist väljas... samas võiks ju mõeldagi erinevate südamekujuliste armide stseenidele: /

mu talla all südamekujuline arm
kui astusin pudelipõhjale
mida jootes sind üritasin saada

--

mu akna all südamekujuline arm
vahel kastan teda hoolitsen
annan lootust üksildust ja saia

--

mu päka all südamekujuline arm
see tulnud villidest ja verest
ei sulle joostes hooli jalgadest

--

mu telekal südamekujuline arm
mida muud on seebikatest tahta

--

südamekujuline arm
jah
ärtu on kaotaja mast

--

midaiganes
karjus südamekujuline arm enesekaitseks

--

mu südamel on südamekujuline arm,
mille jätsin sulle kui läksin
sest minu oma tahtis minna

1 kommentaar:

Oryx ütles ...

see midaiganes karjumise jupp on super. töötab mu jaoks täieliku tervikuna.

ja nanananaana, mulle ennustasid mustased helget tulevikku.