kolmapäev, september 13, 2006

nii ja naa

- sul kuidas tujuga?

- ei tea,
vist nii ja naa...

- paremaks sul teha,
kuidagi ehk saab,
et oleks ainult nii
ja üldse mitte naa?

- mu armas, ma ei tea,
võib proovida, kuid tead,
ei oska arvata...

- no kuule, kes siis teab,
ütle kesse teab?
talt lihtsalt küsingi,
sest proovima ju peab.

14 kommentaari:

afanasjev ütles ...

tead, sõber, unusta ära sõnad "oh", "ah" jne. isegi "eh" on suht kahtlane.

koidula-sugused saksa salongiromantistide tõlkijad võtsid neist sõnadest viimase.

arstionu ütles ...

koristasin ohkimise ära, sai nüüd parem :?

Oryx ütles ...

ma kasutan küll ohhisid. ja nad töötavad mu heaks.

arstionu ütles ...

Protest :) mu kitseke.

muide, ma arvan et lihtsalt "- mu armas, ma ei tea..." seal vahel ilmestaks sellele riimile mõeldud pilti paremini kui "- mu armas, ma ei tea, võib proovida, kuid tead, ei oska arvata..."

Oryx ütles ...

ja ma jälle protesteerin. sest sa oled mind täiesti alusetult kitseks sõimanud, orüksid ei ole kitsed, mu lemmik, orüksid on antiloobid. ma võin isegi lingiga sind loopida, kui see asja arusaadavamaks teeb: http://ja-ruik.blogspot.com/2006/07/eesti-entsklopeedia-7-nuk-rah-eesti.html (=

arstionu ütles ...

kusjuures, ma tean :D

Oryx ütles ...

jaajaa sa tead. tark priit mai äss

arstionu ütles ...

tõsi, sest mais olen ma alati äss, kuna nimelt see kuu on mu sünnikuu. mai on ka sõnnikuu, seega näitab minu sarvenumber just seda sarvilist... ning mõeldes veel, kas mitte sellel kuul ka sõnnikut ei veetud, ehk siis... kas tõesti haistan virtsaviskamist kui olen äss?

aga sõnnik on mõnus. sõnnikut kirjtuan ja ühtlasi pildistan vahel. hea, väga hea. ning toda loobit' linki olen lugenud, ehk enne seda veel kui tundma saingi sind.

Oryx ütles ...

hehe, sa oled segane, mu lemmik (=

Oryx ütles ...

ja ohh, isegi mu uut kitsepilti on juba näha. hurraa.

arstionu ütles ...

:D

kitsepildiga tüdruk,
kitsepiimaga tüdruk,
kitsejuustuga tüdruk,
kitsejuustega tüdruk,
kitsekuljused ja moos,
kitsi on, kitsi on öös

kui nii edasi läheb, siis lööb see post varsti kommide rekordi, mitte et ma teaks milline see arv peaks olema...

öelge mõni näiteks :)

Oryx ütles ...

eee, kaksteist pole raudselt rekord. ma arvan. raudselt.

Oryx ütles ...

aga küll me ta rekordiliseks teeme, magamaminek on ju nii kohutavalt ebanormaalne, parem blogi kommides mõttetut iba ajada ja omme loppis ja koordinatsioonihäiretega olla

arstionu ütles ...

sa arvad sa ei tea... aga muide keegi pakkus mulle just kitsedega seoses välja msn'is huvitava emoticonide paar

lammast teate eks,
et on lammas ühesõnaga
ehk lammas ja mees,
kes puusi õõtsutab

... täna jookseb riim küll iseenesest, igatahes see siis ja samuti on üks väärt lugu, mis nii kiire, et heli on pildist ees:
http://youtube.com/watch?v=6VAkOhXIsI0