esmaspäev, oktoober 08, 2007

kodune kasvatus on liigutustes
on kõnemaneeris ja liigestes
kodune kasvatus on soolikates
on hambakatus ja riietes

ma hakkan näitlejaks ja alla joon
söön kasvatust ja neelatan
kuni alles on vaid räme loom
ma röögin, solvan, peeretan

mu senine vabadus on vangla
olla armas, hea ja lootustandev
kuid seda mida elult saada
võib pakkuda ja tahta vaid loomulikult langev

nii õpingi ma elu tundma
kuidas elatakse siin või seal
kuidas tibi mängib golfi
või kuidas võtab suhu laua pealt

/ veel midagi nädalavahetusest - muutmata kujul, ropp ja toores, ja nii ta siia saabki /

---

/ võinoh, hea küll... paneme siia ka siis 'kohitud' versiooni, mis ei ütle nii otse või on lihtsalt... võibolla pehmele hingele loetavam /

kodune kasvatus on liigutustes
on kõnemaneeris ja liigestes
kodune kasvatus mu pingutustes
on hambakatus ja riietes

ma hakkan näitlejaks ja alla joon
söön kasvatust ja neelatan
kuni alles on vaid räme loom
ma röögin solvan peeretan

nii õpingi ma elu tundma
kuidas elatakse siin või sealpool piire
kuidas tibi mängib niidul golfi
või kuis enda rüppe kisub ihast tiine

/ tegeliklt võiks viimane valik olla see... et võtta kolmas salm tegelikult ära ning... võibolla keerata viimasesse rämedus tagasi /

Kommentaare ei ole: