kolmapäev, august 22, 2007

esimene on-line blogipõhine luulekogu ehk blogu

viimase aastaga kirjutasin ma portsu tekste. viimase kuu jooksul käisin nad ka läbi ning valisin pealt 100 välja, mis on minuarust veidigi mõistlikud. edasi tuli mul mõte:

'teeks õige eksperimendi korras on-line kogumiku. need umbes 120 teksti võiks anda mõnedele sõpradele lugeda või inimestele, kes mu blogi jälgivad. igaüks neist valib oma lemmikud välja: 0-20 näiteks või misiganes arvu. need sildistan otse blogisse siltidega 'sõbra lemmik' ja näiteks 'peetri lemmik' ning kui klikata 'sõbra lemmik'ul näeb kõikide sõprade lemmikuid ja kui klikata 'peetri lemmik'ul siis näeb peetri valikut. sel viisil toimetaksid sisuliselt mu sõbrad ja selle blogi lugejad mu eelmise aasta tekstide kogumiku ning kui olen sildid lisanud on see kogumik ka hoobilt publitseeritud.'

mõte mõeldud... hakkan teostama, alustades täna. ma olen ka mõnele oma sõbrale juba selle tekstifaili valik2.txt lugemiseks saatnud, kus on mu juba kergelt toimetatud kujul tekstid sees.

need kes tahaks neid samuti lugeda (ja see ei tohiks üle tunni lugemist võtta, sest tekstid on lühikesed, 1-2 salmi) võtke minuga kontakti, saadan teile selle faili personaalselt... või kui tahtmist on tegutseda otse ja on-line, võib lihtsalt käia selle blogi viimase aasta tekstid läbi, märkida kas eelistused kommentaaridesse või koguda lihtsalt vastavate postituste lingid kokku ja minule saata.

hetkel loevad juba: bizarre, andra, mailo, mihkel, martti, gab, meelis, evelin, tank ja maiken.

Kommentaare ei ole: