reede, juuni 01, 2007

kui ma toomele jõudsin
talle otsa vaatasin
ta armumisest juhmi pilku nägin
oli mulle kohe selge
et oleks võinud teda seal
seal samas nõlvade vahel võtta
kõrred torkimas perset
ja venelased mölisemas mööda

/ esimene versioon tekstist oli selline, et ei teagi kas nuditud asi parem sai? /

> kui ma toomele kohale jõudsin
> ja talle otsa vaatasin
> ja ta armumisest juhmi naeratust nägin
> oli mulle kohe selge
> et oleks võinud teda seal
> seal samas nõlvade vahel võtta
> kõrred torkimas perset
> ja venelased mölisemas mööda

/ vahuri kommentaar tekstile oli aga selline /

lõpus võiks mingi
kild olla

a la
/.../
et oleksime võinud teda seal
seal samas nõlvade vahel võtta
mina ja kristian iaak

/ mis tegelikult pole üldse paha mõte ja nii võikski selle teksti täiendada veel nelja reaga /

kui ma toomele jõudsin
talle otsa vaatasin
ta armumisest juhmi pilku nägin
oli mulle kohe selge
et oleks võinud teda seal
seal samas nõlvade vahel võtta
kõrred torkimas perset
ja venelased mölisemas mööda
oli mulle kohe selge
teda oleksime võinud seal
seal samas nõlvade vahel võtta
mina ja mu kristian jaak

/ muidu on aga tekst pühendatud mihklile :) /

Kommentaare ei ole: