kolmapäev, juuni 07, 2006

mariga mingis 'instant messenger'is (nii toores ja otse, kui üks kuradi närune riim saab olla)

raju says:
oh, mari oh mari
raju says:
tead, ma võiksin sulle praegu riimida, nii hullusti et liimida võiks iga mu sõna või isegi ta kõla, kui ainult kliister oleks ma.
raju says:
ja uskuda võid seda ka, et vahel olengi, ja toregi on see, sest moosine või kliistermees, te õhku mind ehk loobite,
raju says:
sest nalja teen ja laulu teen ja olen räme, olen peen (ot vanaema tuleb rääkima ja siis, kui läheb riimin veel jah... ot läkski... ot peen oli viimane riim ja räme) ja käbedalt kui loompelmeen, ma laulan sulle rõõmu teen.
Mari says:
:D
raju says:
vot sihke mees ma olengi
raju says:
vahepeal pidi võtma ühe napsu vanaema ja vanaisaga
raju says:
sest nad mul õnne soovivad, sest tead, kas tead, mul töö on hea ja staadiumis kus jooma pead - sest vaata, katseaeg on läbi, ja käbi, kukub küll kännust kaugele, sest isa mul sepp ja mina kobakäpp... ei programmeerija, aga kiideti kui mustas maa, sest veel ma vägev itimee
raju says:
s
raju says:
krt, purjust vist, et riimin siin, on mõttekrist ja noh, mis siis, sest
raju says:
tuju hää ja und ei näe, kuid varsti siiski tuttu läen...
raju says:
see tegelt päris huvitav, sest äris me ei klubita, kuid tallinnas ja illukas, ma olen maakas, tuuritan.
raju says:
kuid jah, ma tartus, taarakas, kui tubli mees, kui kaabakas - ei mees ja mitte kaabakas - ei laaberda vaid ...
raju says:
vot järgmine riim eit ulegi
raju says:
ei tulegi
raju says:
eit ülegi.
raju says:
pagan... see viin oli magus küll...
raju says:
... nii nüüd sai läbi... aga vat nii ma riime kirjtuangi
raju says:
otse
raju says:
pärast loen korra läbi ja ... parandan mõne silbi siia-sinna ja ongi hästi.

Kommentaare ei ole: