neljapäev, juuni 15, 2006

üks mõte, üks soov, unistus ehk...

mul on alati olnud üks mõte,
üks soov pigem, unistus ehk,
et riimida võiks olla põnev,
kui sina ja mina, intiimne on hetk:

siis kirjale pinnaks ma võtaks su keha
see olekski luule ja lihtsalt ka seks.
saan paberiks naha ja tindiks ma henna,
et tekst jääks su kehale päevadeks.

3 kommentaari:

Kerly ütles ...

Ui, milline romantik :P

Anonüümne ütles ...

soovide mäng, soovide mäng,
kuid môttes siiski armumäng?
kohvitass ees ja vaatad pilvi,
môtetes kohtad tihti ta silmi?
unistused pealpool pilvi,
kahjuks na"en ka hirmu silmi.

Unista.. ja saad,
ning hirmu kaasavaraks ka!

unistustel on kalduvus
saada mulle saatuslikuks.
Neil on kalduvus täide minna,
see vôiks olla pigem homme.

...parem siiski ylehomme,
kui ma tean mis juhtub pea.

vastavalt soovidele ja unistustele,
ning hirmudele ja kahtlustele.

kui jumal mind hoiab
ja jumal mind kaitseb
siis kujutlusmeele
mul vähemaks pärsib.


nicely
LD

arstionu ütles ...

jumalat ei usu
soovid mingu täide