reede, oktoober 18, 2013

scrollin laisa pilguga
su nägu pidi alla
su veidi kissis silmad
ja alahuul -
jään pidama

laialt pehme keeleots
mis paistab selle tagant
mõjub mulle kutsuvalt
kuid kutse tundub võlts
ma jälle scrollin alla

lõug on kumer
kael on sirge-naiselik
ja rangis luude otsad
- see parem just -
on nõnda oivalised

kuid pilgule mul mõjub
su kahe rinna raskusjõud
nii ligitõmbavalt et kondid
suva need
mu pilk sealt kukub alla

kahe rinna vahele
jään pikaks pidama
pikaks, pikaks, pikemaks
ja vaatan nagu juhmistund

võibolla
on isegi mu mokad töllakil
ei tea
kaks visuaalset kumerust
mul jooksvad juhtme kokku
näe
sinna tekib vari

ma varju jääks ja koht
ei tulekski vist välja
see soe kutsuv ihane
võiks jäädavalt seal olla



ärkan

rebin pilgu lahti
juhm loom
ja scrollin kiiremal alla -

juba rinnakorvi nurka
paitab silm
ja kõhult üle
su nabani
kust liigub
puusalude otsteni
ja jälle tagasi

- sul on väga
madala
lõikega stringid
ja paremal randmel
hõbedane võru

su käsi
on lihtsalt
fantastiliselt ilus


/ juhm, keskpärane poeet /

Kommentaare ei ole: